Fitness jídlo nemusejí být jen vločky a semínka, jak si mnozí, a hlavně ti, kteří se ještě s fit stravou patřičně neseznámili, myslí. Strava pro sportující dívky a mladé ženy i ženy dospělého věku, stejně tak i pro chlapce a pány – může a JE nejen zdravá, ale i chuťové vynikající. Stačí se jen zbavit předsudků a zavítat na stránky, které se zabývají jídlem fitness a budete mile překvapeni, jak fit strava vůbec jen vypadá a až ji ochutnáte, jak je lahodná.

vločky a semínka

A navíc nabitá vitamíny, enzymy, minerálními látkami, zdravými tuky a plná bílkovin, které jsou velmi potřebné u každé diety. Vlastně – i u „obyčejného“ stravování bychom měli dbát na správný podíl bílkovin, měli bychom se pokusit snížit obsah sacharidů, ale NE je zcela vyloučit – to bývá velká a častá začátečnická chyba a v neposlední řadě je nutno zařadit i zdravé tuky. Další chybu dělají začátečníci, kteří si myslí, že jejich strava nesmí obsahovat žádné tuky. Opak je pravdou! Tuky jsou také důležité, jen je třeba zařadit ty správné zdravé tuky.

Zdravý jídelníček pro toho, kdo se nechce seznamovat s výživovými tabulkami, je docela oříšek a pak se nemůže divit, že třeba nehubne, i když jí malé porce. Další častá chyba. Všimněte si diskusí a rozhovorů se „zhublými“, když říkají, že s podivem jedli více, než před začátkem hubnutí, a přitom šla kilíčka dolů mnohem lehčeji a rychleji! To proto, že tělo si zvykne dostávat pravidelný přísun všech správných živin a nemá tak potřebu si ukládat jídlo do zásoby – známé tukové polštáře.

fitness strava

Tudíž, pokud se nehodláte zabývat přesnými pojmy a kalorickými tabulkami a už vůbec se vám nechce vařit, stačí, když navštívíte web, kde vám zdravou fit stravu naservírují a dovezou po celé Praze až domů. Vy si už jen vyberete z pěti tarifů ten pravý dle vašeho požadavku, a to, zda si chcete váhu udržet, zhubnout anebo naopak nabrat svalovou hmotu.